sobota 12. marca 2011

Leonko

(január 2010 - jún 2011)
(nar. december 2007)

    Leonko bol ten prvý príležitostný chlapček po tom, čo som prišla o robotu a kým som sa začala na plný úväzok starať o Yoana.  S Leonkom som strávila dosť veľa času, na svoj vek (v čase, keď som sa o neho začala starať mal presne 2 roky) bol veľmi šikovný. Keďže aj jeho maminka v ňom chcela jeho inteligenciu podporovať, často sme sa hrali s rôznymi psychomotorickými hračkami, skladali sme puzzle, rôzne vkladačky, čítali sme si veľa, hrali sa s plastelínou a trávili veľa času vonku. Leonko je veľmi ukecané dieťa a keďže aj rečovo bol popredu, tak naše konverzácie vážne stáli za to. Po pár razoch sa pri mne naučil aj zaspávať, takže jeho rodičia mohli ísť aj večer v kľude von. Po nástupe do francúzskej rodiny som naďalej ostala ich príležitostnou opatrovateľkou, keďže Leonko si ma dosť obľúbil.

kontakt: Eva Falisová
             evafalis@yahoo.co.uk
            

1 komentár:

  1. Myslim,ze sme mali my ako aj Leo naozaj stastie na nasu vobec prvu "opatrovatelku" na ktoru si nas syncek naozaj rychlo zvykol a oblubil...
    Povazujem Katku za milu osobku,jemnu k detom (pricom plniacu ich santiacu povahu,vsakze?!:))pri ktorej bol Leo spokojne a vyrovanne dietatko.
    Som rada,ze pocas tohoto ranneho detstva nasho Lea sme mali moznost mat prave Katku za opatrovatelku,ktora mu naozaj poskytovala v ramci svojich schopnosti a moznosti nasu rodicovsku nahradu:)

    OdpovedaťOdstrániť